iconZamów przed 12:00, wysyłka tego samego dnia - Kontakt: 733 704 733

icon

Przesyłka Kurierska: 11.99zł
Darmowa Wysyłka: od 300zł

icon

Szeroki Asortyment

W konkurencyjnych cenach

Cart

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Regulamin

Regulamin

1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.e-smykoland.pl
  2. Sklep internetowy, działający pod adresem www.e-smykoland.pl prowadzony jest przez:
    Ewa S.C Dorota i Ryszard Krzyszycha
    Plac Wolności 2
    23-400 Biłgoraj
  3. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  4. Sklep prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.

2. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego

  1. Rejestracja w ramach Sklepu internetowego jest dobrowolna, Klient może złożyć zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, a warunkiem jego złożenia jest wyrażenie zgody na treść Regulaminu oraz podanie zgodnych z prawdą danych osobowych, tj. imię nazwisko, adres dostawy, telefon kontaktowy
  2. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.
  3. Transakcje dokumentowane są paragonem fiskalnym lub na życzenie klienta wystawiana jest faktura vat.
  4. Sklep internetowy e-smykoland.pl dokłada wszelkich starań aby zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami. W związku z tym, że ustawienia wyświetlania jak również parametry poszczególnych monitorów mogą różnić się od siebie, sklep internetowy nie odpowiada za możliwe różnice w gamie kolorystycznej między faktycznym wyglądem produktu, a obrazem wyświetlanym na monitorze Klienta.
  5. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić. Zamówienie za pobraniem w kwocie wyższej niż 500zł może zostać anulowane jeżeli zachodzi obawa, że towar może nie zostać odebrany
  6. Sklep może anulować zamówienie ze sklepu internetowego w przypadku kiedy klient sklepu stacjonarnego w podobnym czasie kupił dany towar, a system nie zdążył usunąć konkretnego produktu ze stanu sklepu internetowego.

3. Realizacja zamówienia i dostawa

  1. Towary dostarczane są na obszarze całej Polski pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, po uzgodnieniu kosztów transportu możliwa jest też dostawa zagranicę,
  2. Termin dostawy i realizacji zamówienia wskazany na stronie internetowej Sklepu liczony jest w dniach roboczych od dnia zawarcia Umowy sprzedaży,
  3. Obowiązujący cennik kosztów przesyłki znajduję się na stronie koszty dostawy.
  4. jeżeli czas realizacji zamówienia określony jest przy produkcie zakresem od – do, klient jest informowany pocztą elektroniczną lub telefonicznie o indywidualnym terminie dostawy.
  5. Dostawa zamówionych Towarów:
    KURIER  – w 80% dochodzą do jednego dnia roboczego po dniu nadania. Pozostałe 20% miewa opóźnienia do 2 dni roboczych. Paczki dostarczane są pod drzwi adresata. Koszty przesyłki zależą od wybranego sposobu płatności i są ponoszone przez Kupującego

4. Ceny i metody płatności

Metody płatności:

  1. przelewem na numer konta bankowego – okres oczekiwania na płatność wynosi 3 dni robocze, jeżeli w tym czasie płatność nie zostanie zaksięgowana zamówienie zostaje anulowane.
  2. za pobraniem – zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi lub na poczcie
  3. płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym w siedzibie firmy.
  4. Przy pomocy serwisów płatniczych

Faktury

  1. Zwracamy szczególną uwagę na kwestie ochrony środowiska, dlatego wystawiamy faktury w formie elektronicznej.
  2. Gdy wystawiamy i przesyłamy faktury elektroniczne, gwarantujemy autentyczność ich pochodzenia oraz integralność treści.
  3. Nie odpowiadamy za błędne dane, które wskażesz jako dane do faktury VAT podczas rejestracji lub składania zamówienia.
  4. Każdą fakturę elektroniczną dostarczymy na adres e-mail, który podasz podczas rejestracji lub składania zamówienia. O zmianie adresu e-mail powiadamiasz nas pisemnie. Jeśli zmienisz adres e-mail i nas o tym nie powiadomisz, korespondencję będziemy wysyłać na dotychczasowy adres e-mail. Będzie ona traktowana jako prawidłowo doręczona.
  5. Za każdym razem, kiedy składasz zamówienie, możesz zrezygnować z faktury elektronicznej. Jeśli to zrobisz, wystawimy i wyślemy Ci fakturę w formie papierowej.

5. Zwroty

Pouczenie o odstąpieniu od umowy:

Każdy klient ma prawo do zwrotu nieużywanego towaru w takim przypadku należy nas poinformować o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Adres do zwrotu:

Sklep Smykoland
UL. Nadstawna 12
23-400 Biłgoraj
TEL. 733 704 733

ZWROTY:

1.Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres.

2.Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu z metką i bez śladów użytkowania. Koszt odesłania towaru ponosi kupujący.

3.Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysłanych za pobraniem.

4.Do paczki z oświadczeniem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

5. Termin jest zachowany jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni, od dnia zawarcia umowy.

Skutki odstąpienia od umowy. 

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Państwa płatności, (z wyjątkiem kosztu dostarczenia towaru)

Zwrotu pieniędzy, na podany numer rachunku dokonamy w ciągu 14 dni po otrzymaniu przesyłki zwrotnej. Z reguły trwa to jednak krócej.

6. Reklamacje

1. Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora zgodnie z zapisami w kartach gwarancyjnych,

2. Sprzedawca zapewnia dostarczenie towaru pozbawionego wad fizycznych oraz prawnych, jednocześnie jest odpowiedzialny wobec Klienta jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia),

3. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do analizy na adres Sprzedawcy,

4. Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient powinien kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy,

5.  Reklamacje można składać na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy lub email e-smykoland@wp.pl

6. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
W razie jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt mailowy: e-smykoland@wp.pl lub tel. 733 704 733, postaramy się jak najszybciej je rozwiązać.

7. Dane osobowe

Kto przetwarza Twoje dane:

Administratorem Twoich danych osobowych jest Ewa S.C Dorota i Ryszard Krzyszycha z siedzibą w Biłgoraju.

Cel przetwarzania danych:

Głównym celem, dla którego przetwarzamy Twoje dane osobowe to zawarcie umowy. My chcemy sprzedać nasze produkty, a Ty chcesz je kupić.

Dane osobowe wszystkich osób korzystających z sklepu e-smykoland.pl przetwarzane są również przez Administratora:

  1. w celu obsługi zakupów dokonywanych bez rejestracji w sklepie – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
  2. w celu obsługi reklamacji – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność przetwarzania do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO);
  3. w celach analitycznych i statystycznych – wówczas podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług;
  4. w celu ewentualnego ustalenia i dochodzenia roszczeń lub obrony przed nimi – podstawą prawną przetwarzania jest uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO) polegający na ochronie jego praw;
  5. w celach marketingowych Administratora oraz innych podmiotów, w szczególności związanych z prezentowaniem reklamy behawioralnej, kontekstowej, kierowaniu e-mailowych powiadomień o interesujących ofertach lub treściach, które w niektórych przypadkach zawierają informacje handlowe. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się wówczas w związku z realizacją uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  6. Jeżeli wyraziłeś na to zgodę, będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości, zawierające informacje o dostępnych promocjach, wydarzeniach, konkursach i bonusach. Jeżeli podałeś dane inne niż adres mailowy, to będziemy mogli spersonalizować oferty i wiadomości specjalnie dla Ciebie. Dzięki temu będziesz otrzymywać informacje odpowiadające Twoim zainteresowaniom i preferencjom

Podstawa przetwarzania

Dane, które podajesz rejestrując się w naszym serwisie, a które są niezbędne dla realizacji wysyłki przetwarzamy na podstawie umowy. Musimy znać Twoje imię, nazwisko i adres abyśmy mogli przesłać paczkę oraz co najmniej maila byś mógł się zarejestrować w naszym serwisie a my byśmy mogli się z Tobą skontaktować.

Dane, które podajesz dobrowolnie dla celów marketingowych, są przez nas przetwarzane na podstawie Twojej zgody, która w każdej chwili może zostać cofnięta.

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Dopóki jesteś z nami, Twoje dane są przez nas przetwarzane . Dodatkowo, Gdy usuniesz konto , Twoje dane będą przechowywane ze względu na obowiązki wynikające z regulacji księgowych i podatkowych, przez czas ich trwania, oraz ze względów bezpieczeństwa prawnego, do czasu przedawnienia ewentualnych roszczeń

Twoje prawa:

  • masz prawo w każdym czasie cofnąć udzieloną zgodę. Nie będzie to miało negatywnych konsekwencji. Po prostu przestaniemy przesyłać do Ciebie nasze wiadomości marketingowe. Cofnięcie zgody pozostaje oczywiście bez wpływu na dotychczasowe przetwarzanie, jeszcze na podstawie zgody. Jeżeli chcesz cofnąć zgodę, edytuj swoje dane w profilu lub napisz do nas.
  • masz prawo żądać dostępu do swoich danych osobowych;
  • masz prawo sprostować swoje dane osobowe a nawet je usunąć. Usunięcie danych, które są niezbędne do świadczenia usługi jest równoznaczne z usunięciem konta z serwisu.
  • masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych oraz żądać ograniczenia tego przetwarzania;
  • względem danych, których podstawą przetwarzania jest zgoda, masz prawo żądać ich przeniesienia;

kontakt: e-smykoland@wp.pl

8. Postanowienia końcowe

Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.