iconZamów przed 12:00, wysyłka tego samego dnia - Kontakt: 733 704 733

Moje Konto

icon

Przesyłka Kurierska: 11.99złDarmowa Wysyłka: od 300zł

icon

Szeroki AsortymentW konkurencyjnych cenach
Cart
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content

Zwroty i Reklamacje

ZWROT TOWARU

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres:

Adres do zwrotu:

Sklep Smykoland
UL. Nadstawna 12
23-400 Biłgoraj
TEL. 733 704 733

Kosztem zwrotów przesyłki obarczony jest klient, sklep nie zwraca kosztów przesyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.

W terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na formularzu zwrotu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

Do paczki z oświadczeniem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu z metką i bez śladów użytkowania.

Kliknij aby pobrać oświadczenie

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można tez napisać odręcznie.

WYMIANA

Istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni na inny. Wymianie podlega tylko produkt nieużywany z oryginalnymi metkami i w niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura). W takim przypadku klient ponosi koszty przesyłek związanych z wymianą.

Adres do zwrotów, reklamacji:

Sklep Smykoland
UL. Nadstawna 12
23-400 Biłgoraj
TEL. 733 704 733

W przypadku wymiany towaru na inny całkowite koszty wymiany towaru ponosi Klient. Ponowna wysyłka towaru nastąpi po uiszczeniu przez Klienta kosztów wysyłki na konto Sprzedającego.

Dane do przelewu:

Ewa S.C Dorota i Ryszard Krzyszycha

55 1240 2845 1111 0011 0151 4366

SKŁADANIE REKLAMACJI

Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: e-smykoland@wp.pl można ją również złożyć drogą pocztową na adres sklepu stacjonarnego: Sklep Smykoland ul. Nadstawna 12, 23-400 Biłgoraj.

Kliknij aby pobrać formularz reklamacji.

1.Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora zgodnie z zapisami w kartach gwarancyjnych,

2.Sprzedawca zapewnia dostarczenie towaru pozbawionego wad fizycznych oraz prawnych, jednocześnie jest odpowiedzialny wobec Klienta jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia),

3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do analizy na adres Sprzedawcy, Przesyłka z reklamacją może zostać wysłana Pocztą polska lub kurierem. Sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem. Koszt wysyłki towaru ponosi Klient.

4.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient powinien kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy,

Reklamacje można składać na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy lub na maila e-smykoland@wp.pl         

5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

Reklamację Klient może zgłosić w ciągu miesiąca od zauważenia wady, a czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy.

W przypadku uzasadnionej reklamacji sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje klientowi inny, dostępny produkt lub zwróci równowartość ceny produktu.

Reklamacji nie podlegają:

  1. Wady jawne widoczne w momencie otrzymania zamówienia, które nie zostały niezwłocznie zgłoszone,
  2. Uszkodzenia mechaniczne produktu, np. złamanie, zarysowania, przepompowanie kół wózka powstałe w wyniku nieumiejętnego użycia sprężarki, czy oderwania cekinów, dżetów, aplikacji na tkaninie.
  3. Naturalne zużywanie się produktów,
  4. Przemoczenia
  5. Odbarwienia

Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazane w formularzu konto.

W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny tel. 733 704 733 lub mailowy e-smykoland@wp.pl