ZWROT TOWARU
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go wraz ze zwracanym produktem/produktami na nasz adres:
Adres do zwrotu:
Sklep Smykoland
UL. Nadstawna 12
23-400 Biłgoraj
TEL. 733 704 733
Kosztem zwrotów przesyłki obarczony jest klient, sklep nie zwraca kosztów przesyłki. Sklep nie przyjmuje przesyłek zwrotnych odsyłanych na koszt Sklepu oraz wysyłanych za pobraniem.
W terminie 14 dni od otrzymania zwracanego towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na formularzu zwrotu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.
Do paczki z oświadczeniem zwrotu i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Towar należy odesłać w oryginalnym opakowaniu z metką i bez śladów użytkowania.
Kliknij aby pobrać oświadczenie
Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość można tez napisać odręcznie.
WYMIANA
Istnieje możliwość wymiany towaru w ciągu 14 dni na inny. Wymianie podlega tylko produkt nieużywany z oryginalnymi metkami i w niezniszczonym opakowaniu wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura). W takim przypadku klient ponosi koszty przesyłek związanych z wymianą.
Adres do zwrotów, reklamacji:
Sklep Smykoland
UL. Nadstawna 12
23-400 Biłgoraj
TEL. 733 704 733
W przypadku wymiany towaru na inny całkowite koszty wymiany towaru ponosi Klient. Ponowna wysyłka towaru nastąpi po uiszczeniu przez Klienta kosztów wysyłki na konto Sprzedającego.
Dane do przelewu:
Ewa S.C Dorota i Ryszard Krzyszycha
55 1240 2845 1111 0011 0151 4366
SKŁADANIE REKLAMACJI
Wszystkie produkty dostępne w Sklepie są nowe i objęte gwarancją producenta.
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: e-smykoland@wp.pl można ją również złożyć drogą pocztową na adres sklepu stacjonarnego: Sklep Smykoland ul. Nadstawna 12, 23-400 Biłgoraj.
Kliknij aby pobrać formularz reklamacji.
1.Towary sprzedawane przez Sprzedawcę są objęte gwarancją udzieloną przez producenta Towaru bądź dystrybutora zgodnie z zapisami w kartach gwarancyjnych,
2.Sprzedawca zapewnia dostarczenie towaru pozbawionego wad fizycznych oraz prawnych, jednocześnie jest odpowiedzialny wobec Klienta jeżeli Towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia),
3.Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć rzecz wadliwą do analizy na adres Sprzedawcy, Przesyłka z reklamacją może zostać wysłana Pocztą polska lub kurierem. Sklep nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem. Koszt wysyłki towaru ponosi Klient.
4.Wszelkie reklamacje związane z Towarem lub realizacją Umowy sprzedaży, Klient powinien kierować w formie pisemnej na adres Sprzedawcy,
Reklamacje można składać na piśmie na adres siedziby Sprzedawcy lub na maila e-smykoland@wp.pl
5.Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
Reklamację Klient może zgłosić w ciągu miesiąca od zauważenia wady, a czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem odpowiedzialności sprzedawcy.
W przypadku uzasadnionej reklamacji sklep zobowiązuje się usunąć usterkę lub wymienić wadliwy produkt na nowy. W przypadku braku towaru Sklep zaoferuje klientowi inny, dostępny produkt lub zwróci równowartość ceny produktu.
Reklamacji nie podlegają:
- Wady jawne widoczne w momencie otrzymania zamówienia, które nie zostały niezwłocznie zgłoszone,
- Uszkodzenia mechaniczne produktu, np. złamanie, zarysowania, przepompowanie kół wózka powstałe w wyniku nieumiejętnego użycia sprężarki, czy oderwania cekinów, dżetów, aplikacji na tkaninie.
- Naturalne zużywanie się produktów,
- Przemoczenia
- Odbarwienia
Ewentualne zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na wskazane w formularzu konto.